Vanliga Frågor
Det tar 1-3 dagar att behandla din beställning och sedan 1-2 veckor att leverera.
Vårt kontor ligger i Norrköping. Vårt internationella lager ligger i Tyskland.
Ja. När din order har behandlats kan du spåra din beställning här.
Ibland skickar vi beställningar i olika delar, eftersom beställningen kan vara för stor för att levereras hem. Du får separata spårningsnummer som du kan följa här.
Vi är ledsna att höra det. Skicka oss en bild på den skadade varan här. Vi skickar dig en likvärdig ersättning så snart som möjligt.
Vi finns i Norrköping, Sverige.
Vi ber om ursäkt för förseningen. Ibland kan internationell frakt ta längre tid än väntat på grund av tullklarering. Du kan dock spåra din beställning och se var den befinner sig när som helst.
Vi gör vårt bästa för att lösa eventuella problem som våra kunder kan ha med sina produkter online. Om du ändå vill ha din beställning återbetalad kan vi naturligtvis göra betalningen, förutsatt att kravet görs inom 30 dagar från beställningsdatumet och att produkten/produkterna i fråga inte är till salu. Du kan få mer information genom att läsa mer om våra köpvillkor.
Vi har beslutat att fokusera mer på vår e-post för att kunna hjälpa fler kunder samtidigt, ha kundtjänst på helgerna och hålla våra priser lägre för dig.